فروشگاه دیبازر | عسل طبیعی | زعفران | محصولات ارگانیک | وارد شوید | ثبت نام کنید

عوارض استفاده از محصولات تقلبی زنبور عسل

دسته‌بندی: عسل , وبلاگ
تاریخ: 27 تیر 1399
بازدید: 22 views
محصولات تقلبی

عوارض استفاده از محصولات تقلبی زنبور عسل

محصولات زنبور عسل

محصولات زنبور عسل دامنه وسیعی دارد که بسیاری از مردم از بین آن ها فقط عسل طبیعی یا موم را می شناسند. در صورتی که کندو های پرورش این موجودات ریز و سخت کوش، گنجینه بی نظیر و شگفت انگیزی از چند ماده خوراکی دارویی و شفابخش است. در واقع هر کندو مانند یک دارو خانه کوچک، انواع محصولات مورد نیاز برای تضمین سلامتی را عرضه می کند.

ژل رویال یا ژله رویال که در زبان فارسی به آن شاه انگبین نیز می گویند، از همین محصولات است که به تنهایی می تواند بخش قابل توجهی از سلامت انسان را تامین کند. مواد دیگر مانند بره موم و گرده گل، در کنار عسل طبیعی، اگر در رژیم غذایی روزمره افراد گنجانده شود تاثیرات شگفت آوری بر روی سلامتی و بهبود ساز و کالر های درونی بدن خواهد داشت.

محصولات تقلبی

ژل رویال

تهیه و عرضه محصولات زنبور عسل به صورت انبوه و فرآوری و بسته بندی شده، تا چند دهه پیش چندان رونقی نداشت. در گذشته برداشت و عرضه این محصولات معمولا بر عهده زنبور داران بود و غیر از عسل طبیعی، سایر محصولات نه تنها ناشناخته بود، بلکه عرضه آن ها نیز چندان به روش های بهداشتی و منطبق با اصول استاندارد عرضه صنایع غذایی انجام نمی گرفت.

امروز برند ها و شرکت های قدرتمندی به صورت تخصصی در زمینه محصولات زنبور عسل از جمله تولید، بسته بندی و ارائه ژل رویال فعالیت می کنند. با شناخت بهتر این محصول که به راستی یک معجزه شفا دهنده است، می توانید با نحوه خرید و مصرف آن نیز آشنا شوید.

به طور کلی، عسل طبیعی، ژل رویال، بره موم و گرده گل، مهم ترین محصولات زنبور عسل به شمار می روند. هر کدام از این محصولات اگر به درستی و طبق دستور العمل و برنامه مناسبی مصرف شوند، علاوه بر این که مقاومت دستگاه ایمنی بدن را بالا تر برده و کاهش زمینه بروز بیماری های مختلف را فراهم می کنند، بلکه در صورت ابتلا به بیماری هم می توانند اثرات شفابخش و تاثیر گذاری برای درمان داشته باشند.

خواص ژل رویال و عسل طبیعی

همان طور که اشاره شد ژل رویال یکی از اصلی ترین دست آوردهای طبعیت در کندو های پرورش زنبور عسل است که خصوصیات منحصر به فرد و جالب توجهی برای درمان و پیشگیری از انواع بیماری ها و کمک به سلامتی بدن دارد. ژل رویال به غذای اصلی زنبور ها در دوران نوزادی و همچنین به عنوان تنها غذایی که ملکه زنبور حاضر به مصرف آن است، شناخته می شود. از این رو می توان برداشت کرد که بیشترین خاصیت ژل رویال، کمک به تقویت عمومی بدن و همچنین کمک به قدرت باروری است. این دو ویژگی برای انسان هم کارساز بوده و بسته های کوچک ژل رویال با برخورداری از همین خصوصیات، به خریداران عرضه می شوند.

محصولات تقلبی3

ژل رویال

درمان با ژل رویال و عسل طبیعی، تلفیقی از خواص دارویی و شفابخش هر دو ماده به حساب می آید. تقویت عمومی بدن، بالا بردن ضریب ایمنی و امادگی بدن در مواجهه با بیماری ها، پیشگیری از بروز بیماری های ویروسی و حساسیت های موقت، کمک به تقویت پوست و جلوگیری از ریزش مو و نارسایی های پوستی، تاثیر بر روی دستگاه گوارش، بهبود ناراحتی های معده و روده به ویژه زخم ها و التهاب های گوارشی و همچنین بهبود فرآیند های جذب و هضم غذا و تنظیم فشار خون و بالا بردن قدرت خون سازی برای افراد بمتلا به فقر آهن و همچنین کاهش سطح کلسترول مضر و رفع گرفتگی عروق، از جمله خواص ژل رویال در ترکیب با عسل طبیعی است.

محصولات تقلبی22

محصولات تقلبی

محصولات تقلبی در بازار مربوط به عسل و ژل رویال و گرده گل، به دنبال استقبال مردم از این مواد طبیعی و مغذی، گسترش پیدا کرده اند. متاسفانه به دلیل آن که بسیاری از بیماران و یا افراد سالم، ترجیح می دهند روش ها و رژیم غذایی طب سنتی از جمله مصرف ژل رویال و عسل طبیعی را در برنامه غذایی روزمره خود بگنجانند، برخی افراد سودجو نیز از این استقبال بهره برداری کاسب کارانه کرده و محصولات بی کیفیت یا تقلبی را در معرض فروش قرار می دهند

نکته مهم درباره ژل رویال این است که ماده ای حساس و فساد پذیر بوده و بسته بندی و نگهداری آن، در شرایط خاصی ممکن است. محصولات تقلبی ژل رویال احتمالا حاوی مقداری از ژل طبیعی به صورت فاسد شده باشد که می تواند عوارض خطرناکی به دنبال بیاورد. همچنین برای خرید عسل طبیعی، بهترین راه تفکیک آن از عسل تقلبی، خرید از فروشندگان معتبر و شناخته شده است.

دیدگاه‌ها

ما در آپارات هستیم

دیبازر

ما در شبکه های اجتماعی

دیبازر

پرسش از ما

چنانچه در این زمینه (عسل و زعفران) سوالی دارید میتوانید آن را در بخش نظرات بیان فرمایید.

۰۹۳۶۴۵۰۰۶۸۳
با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی دیبازر، در زمینه آموزش ، سلامت و فروش محصولات طبیعی و ارگانیک فعالیت می نماید. عسل های طبیعی و زعفران دستچین شده از بهترین محصولات ما هستند که به صورت تضمینی به فروش می رسد. مقالاتی که در سایت دیبازر برای شما ارائه شده است، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک میکند.
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم دیبازر می باشد.
Copyright © 2020 Dibazar