فروشگاه دیبازر | عسل طبیعی | زعفران | محصولات ارگانیک | وارد شوید | ثبت نام کنید

هشت مزیت عسل طبیعی خام

دسته‌بندی: عسل , وبلاگ
تاریخ: 22 خرداد 1399
بازدید: 84 views
عسل خام

هشت مزیت عسل طبیعی خام

هشت مزیت عسل طبیعی خام را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید. در این مقاله شما با میزان مصرف روزانه و مزایا و معایب عسل خام آشنا خواهید شد. هشت مزیت عسل طبیعی خام

بررسی اجمالی

عسل خام در طول تاریخ به عنوان داروی درمانی مورد استفاده قرار گرفته است و دارای انواع مزایای سلامتی و مصارف پزشکی است. حتی در بعضی از بیمارستان ها به عنوان درمانی برای زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر عسل هایی که در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می کنید پاستوریزه است. گرمای زیاد ، مخمرهای ناخواسته و آنزیم های زنده را از بین می برد ، می تواند رنگ و بافت را بهبود بخشد ، هرگونه تبلور را از بین ببرد و ماندگاری آن را طولانی کند. بسیاری از مواد مغذی مفید نیز در این فرآیند از بین می روند. هشت مزیت عسل طبیعی خام

اگر علاقه دارید عسل خام را امتحان کنید ، آن را از یک تولید کننده معتبر محلی خریداری کنید. سایت دیبازر آنلاین افتخار دارد عسل های طبیعی را به صورت خام عرضه کند.

عسل خام

در اینجا برخی از مزایای سلامتی برای ارائه عسل خام ارائه شده است:

  1. منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است

عسل خام حاوی مجموعه ای از مواد شیمیایی گیاهی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند . برخی از انواع عسل به اندازه آنتی اکسیدان ها مانند میوه و سبزیجات وجود دارد. آنتی اکسیدان ها به دلیل محافظت از رادیکال های آزاد به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی کمک می کنند.

رادیکال های آزاد در روند پیری نقش دارند و همچنین ممکن است در ایجاد بیماری های مزمن مانند سرطان و بیماری های قلبی نقش داشته باشند. تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در عسل به نام پلی فنول ممکن است در جلوگیری از بیماری های قلبی نقش داشته باشد. هشت مزیت عسل طبیعی خام

  1. خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ

تحقیقات نشان داده است که عسل خام می تواند باکتری ها و قارچ های ناخواسته را از بین ببرد. این ماده به طور طبیعی حاوی پراکسید هیدروژن ، یک ماده ضد عفونی کننده است. اثر آن به عنوان یک ضد باکتری یا ضد قارچ بسته به عسل متفاوت است ، اما به وضوح بیشتر از یک داروی محبوب برای این نوع عفونت ها است.

  1. زخم ها را بهبود بخشید

عسل مانوکا در تنظیمات پزشکی برای درمان زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مشخص شده است که در بازسازی بافت ها کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد که عسل مانوکا می تواند زمان بهبودی را کاهش داده و عفونت را کاهش دهد. به خاطر داشته باشید که عسل مورد استفاده در محل های بیمارستان از نظر پزشکی درجه پزشکی است به این معنی که بازرسی و استریل است. خوب نیست که برش های عسل را که از فروشگاه خریداری می کنید ، به عنوان درمان استفاده کنید. هشت مزیت عسل طبیعی خام

۴- نیروگاه Phytonutrient

گیاهان دارویی ترکیباتی هستند که در گیاهان یافت می شوند و به محافظت از گیاه در برابر صدمه کمک می کنند. به عنوان مثال ، برخی از حشرات را دور نگه می دارند یا گیاه را از اشعه ماوراء بنفش محافظت نمی کنند.

مواد مغذی گیاهی موجود در عسل وظیفه خاصیت آنتی اکسیدانی آن و همچنین قدرت ضد باکتری و ضد قارچ آن است. همچنین تصور می شود دلیل بر این است که عسل خام باعث تقویت سیستم ایمنی و ضد سرطان می شود.

۵- برای مشکلات گوارشی کمک کنید

عسل گاهی اوقات برای درمان مسائل گوارشی مانند اسهال استفاده می شود ، اگرچه تحقیقات زیادی برای اثبات این امر وجود ندارد. اثبات شده است که به عنوان درمانی برای باکتریهای مضر موثر است ، اما ، یکی از دلایل اصلی زخم معده است. همچنین پربیوتیک قوی است ، به این معنی که باکتریهای خوبی که در روده ها زندگی می کنند را تغذیه می کند ، که نه تنها برای هضم بلکه برای سلامت کلی بسیار مهم است.

  1. گلو درد را تسکین دهید

سرما خورده اید؟ یک قاشق غذاخوری عسل را امتحان کنید. عسل یک درمان قدیمی گلودرد است. وقتی ویروس سرماخوردگی به شما زد ، آن را به لیمو اضافه کنید. همچنین به عنوان مهار کننده سرفه عمل می کند. تحقیقات نشان داده است که عسل به همان اندازه دکسترومتورفان ، یک ماده اصلی در داروهای ضد سرفه بدون نسخه مؤثر است. فقط یک یا دو قاشق چایخوری ، مستقیم بگیرید.

دیبازر

آیا خطری وجود دارد؟

علاوه بر پربیوتیک ها و مواد مغذی مفید ، عسل خام همچنین می تواند باکتری های مضر مانند کلستریدیوم بوتولینوم را به همراه داشته باشد. این به ویژه برای نوزادان خطرناک است. عسل خام را هرگز نباید به نوزادی کمتر از یک سال داد. هشت مزیت عسل طبیعی خام

علائم مسمومیت با بوتولیسم در نوزادان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یبوست
  • تنفس آرام
  • پلک های افتاده
  • عدم وجود شرط بندی
  • از دست دادن کنترل سر
  • فلج که به سمت پایین گسترش می یابد
  • تغذیه ضعیف
  • بی حالی
  • گریه ضعیف

در بزرگسالان ، علائم می تواند شامل یک دوره کوتاه اولیه اسهال و استفراغ باشد ، و به دنبال آن یبوست و علائم شدیدتر مانند تاری دید و ضعف ماهیچه ایجاد می شود. اگر بعد از خوردن عسل خام ، هر یک از این علائم را تجربه کردید ، به پزشک مراجعه کنید. هشت

 

عسل خام و خالص چیست؟ حتمی این کلیپ رو ببینید…

عسل خاممزیت عسل طبیعی خام

دیدگاه‌ها

ما در آپارات هستیم

دیبازر

ما در شبکه های اجتماعی

دیبازر

پرسش از ما

چنانچه در این زمینه (عسل و زعفران) سوالی دارید میتوانید آن را در بخش نظرات بیان فرمایید.

۰۹۳۶۴۵۰۰۶۸۳
با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی دیبازر، در زمینه آموزش ، سلامت و فروش محصولات طبیعی و ارگانیک فعالیت می نماید. عسل های طبیعی و زعفران دستچین شده از بهترین محصولات ما هستند که به صورت تضمینی به فروش می رسد. مقالاتی که در سایت دیبازر برای شما ارائه شده است، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک میکند.
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم دیبازر می باشد.
Copyright © 2020 Dibazar